Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Η Φιλία είναι Ένα Πολύτιμο Αστέρι

Θα ήθελα να πω ότι τελικά, ίσως να υπάρχει ελπίδα. Ναι! Σίγουρα υπάρχει ελπίδα, και αυτή η ελπίδα βρίσκεται στα πρόσωπα των φίλων μας.


        Ένα τεραααάστιο ευχαριστώ στα άτομα που ήταν δίπλα μου, στα άτομα που είναι δίπλα μου τώρα (Την Ταγμένη στο Φεγγάρι για παράδειγμα η οποία είναι και η κολλητή μου που με έχει αφήσει μόνη μου στο σχολείο) και στα άτομα τα οποία ελπίζω να γίνουν φίλοι μου και να μείνουν.
        Δεν θέλω να μπω πολύ βαθιά στο θέμα, αλλά η ζωή είναι δύσκολη αλλά μερικές φορές the world isn’t as cruel as you take it to be.  Αυτό θέλω να πιστεύω. Αυτό παλεύω να πιστέψω και αγωνίζομαι να διατηρήσω στο μυαλό μου. Μα δυστυχώς μου είναι πολύ δύσκολο να το πιστέψω αυτό πια. Και αυτό με κάνει να νιώθω άσχημα. 
        Πάντως οι φίλοι δεν είναι απλώς διαμάντια ή απλώς ανεκτίμητοι. Είναι αστέρια! Αστέρια τα οποία μπορεί να μην λάμπουν πολύ αλλά να είναι ελκυστικά, μπορεί να φαίνονται απόμακρα αλλά να είναι τόσο κοντά, μπορεί να μοιάζουν με τα άλλα τριγύρω αλλά να είναι τόσο μοναδικά και διαφορετικά. Και θα είναι εκεί, όσος καιρός κι αν περάσει θα είναι εκεί και θα λάμπουν, ακόμα κι αν δεν τα βλέπουμε, θα είναι εκεί και θα περιμένουν με υπομωνή, αν είναι πραγματικοί φίλοι. 


   Μακάρι μια μέρα, όλοι μας να βρούμε ένα αστέρι, τόσο ξεχωριστό που θα κάνει να νιώθουμε όμορφα για αυτό που είμαστε πραγματικά,να μην ντρεπόμαστε, να μας βοηθήσουν να ανοίξουμε φτερά και να αγκαλιάσουμε τον κόσμο.Ένα αστέρι σαν το δικό μου.
   Πάντως, για να σας πω την αλήθεια δεν έχω βρει μόνο ένα αστέρι. Κατάλαβα ότι τελικά περιτριγυρίζομαι από πολλά λαμπερά και μοναδικά αστεράκια! Τα οποία θέλω να γνωρίσω, να ανακαλύψω και να αγαπήσω.

  Πω πω! Πως έγινα τόσο μελό...???? Σταματήστε με καλέ! Αλλά τέλος πάντων! Αυτό ήθελα να μοιραστώ μαζί σας σήμερα. Σας ευχαριστώ όπως πάντα!!! 



Μικρή Ροκ Πριγκίπισσα  

╔══╗♥ ♫ ♥
║██║ ♫ ♥ ♫
║(O)║
╚══╝
█ ▄ █ ▄ ▄ █ ▄ █ ▄ █
Min- – - – - – - – - – - -●Max
► Play. ▌▌Pause.■ Stop



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου