Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Έκτακτο Παράρτημα!!!!

     Καλησπέρα σε όλους! Έχω μία σημαντική ανακοίνωση να κάνω. Έχει θέμα με τα άρθρα, το περιεχόμενο και τις ημέρες που παίρνουνε για να γραφτούν!


    Είναι αρκετά δύσκολο να γράψω όλα αυτά που θέλω, με τρόπο έτσι ώστε να ευχάριστος προς εσάς,τους αναγνώστες. Είναι αρκετά δύσκολο να τα συντάξω σωστά και να αναλύσω διάφορα θέματα.Όλα χρειάζονται τον χρόνο τους.
   Σχετικά με τις ημέρες που περνάνε χωρίς κανένα απολύτως νέο, είναι φυσικό. Ψάχνω συνέχεια νέα θέματα, όχι εξωπραγματικά και τρελά, αλλά θέματα της πραγματικότητας και αυτό παίρνει ΠΑΡΑ πολύ χρόνο. Επίσης είναι στην μέση και τα φροντιστήρια και το σχολείο. Όλο μας φορτώνουν πια....!!!
 Αλλά πίσω στο θέμα μας!!!
 Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι βάζω συνεχώς τα δυνατά μου για να ευχαριστήσω τους αναγνώστες του blog μου, και ναι, ένα μεγάάάάάλο ευχαριστώ από εμένα για σας! Μ'αρέσει να γνωρίζω ότι κάποιος ξέρει για μένα...! =D
   Η κύρια ανακοίνωσή μου,όμως, είναι ότι θα λείψω για λίγο καιρό έτσι ώστε να βρω ένα ωραίο θέμα.
Ελπίζω μόνο να μην μου πάρει πάρα πολύ. Τώρα τελευταία πάντως μου έρχονται όλα ουρανοκατέβατα.
   Αυτή είναι η ανακοίνωση μου. Ευχαριστώ πολύ.
 

Μικρή Ροκ Πριγκίπισσα  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου