Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Άνοιξη! ✿ ❀ ❁

   Καλό μήνα σε όλους! Μπήκε και ο Μάρτιος, η άνοιξη. Αν και δεν την έχουμε καταλάβει εδώ ακόμα.... Φοράμε ακόμα τα χειμερινά και δεν τολμάμε να βγούμε έξω! Ακόμα και χιόνι ρίχνει....

   Τέλος πάντων. Πρέπει να δούμε τα πράγματα θετικά!!! Η άνοιξη ήρθε! Κάτι είναι αυτό τουλάχιστον, σωστά???
   Το αγαπημένο μου πράγμα σχετικά με την άνοιξη είναι οι κερασιές.
   Είναι τόσο όμορφες, με αυτά τα μικρά ροζ άνθη και την υπέροχη μυρωδιά τους. Ένα ακόμα πράγμα που κάνει την άνοιξη ξεχωριστή είναι και οι αμυγδαλιές. 
    Επίσης όλα αυτά τα χρώματα... τα λουλούδια...η χαρούμενη φωνή των πουλιών... και γενικότερα τα πάντα είναι αυτό που κάνει την άνοιξη τόσο όμορφη και ξεχωριστή!!! 
  

Συνήθως ο καιρό είναι ήπιος και ζεστός, αλλά ξέρετε τι λένε, έτσι;;; «Μάρτης Γδάρτης και κακός Παλουκοκαύτης». Η μητέρα μου, μου είπε μία μικρή ιστορία γιατί το λέμε αυτό. 
    Μία φορά, πολλή παλιά, μια κοπέλα, η οποία είχε πρόβατα, τα έβγαζε έξω την άνοιξη για να τα βοσκήσει και συγκεκριμένα τον Μάρτιο. Και όταν ο Μάρτιος τελείωσε και  η κοπέλα είχε τελειώσει κι αυτή  την δουλειά της γυρνάει και λέει στον Μάρτιο «Κοίτα πρόλαβα να βοσκήσω τα πρόβατα μου! Σε πρόλαβα!»
    Με αυτά τα λόγια  ο Μάρτιος νευρίασε και χάλασε τον καιρό.Και επειδή είχαν τελειώσει τα καυσόξυλα, αναγκάστηκαν να κάψουν τα παλούκια, τα οποία χρησιμοποιούνταν τότε για τους φράχτες.
   Αυτή την μικρή ιστορία μου την οποία μου είπε η μαμά μου, της την είχε πει πρώτα η προ-γιαγιά μου. Τόσο παλιά. Και τόσο ωραία! 
  

   Αυτά για την άνοιξη!!! Τώρα πρέπει να σας αποχαιρετήσω... Καλή σας μέρα και καλό μήνα!!!

  Μικρή Ροκ Πριγκίπισσα 
(¯`v´¯)
.`•.¸.•´

¸.•´.•´¨) ¸.•¨)
(¸.•´(¸.•´ (¸.•¨¯`* ♥


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου