Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Περαστικά Φιλενάδα!!!!

Σήμερα η καλύτερη μου φίλη αρρώστησε.... και δεν έχω μόναδες να την πάρω τηλέφωνο και έχω λυσσάξει!!!! Πάντως θα ήθελα να πω, Μαλού


Get well Soon!!!
By the way... you bastard have left me alone.... ='( Το WII σου το παίρνω εγώ αν πεθάνεις!!! (Τι καλή φίλη που είμαι! Troll!!!)
Πάντως μην αργήσεις να επιστρέψεις.... Με τρελή αγάπη
Μικρή Ροκ Πριγκίπισσα 
 ............(¯`'•.
..............(¯'•(¯'•............_/)/)
...............(¯'•.(¯'•.......((.....((
................(¯`'•(¯'•...((.)..(. ‘ /)
.................(¯`'•.(¯'((.)....|\_/
.....,,,~”¯¯¯`'¯(_¸´(_.)......|
...(((./...........................)__
..((((.\......),,...........(...../__`\
..))))..\ . .//...¯¯¯¯¯¯¯' \.../... / /
.(((...../ .// .............. | ./.....\/
.))).....| ||.................| |...........
♥♥♥
((........) \\.................) \...........\|/
.^^^^.""'"'.^^^^^^^..""".^^^^.""""

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου