Σάββατο 7 Απριλίου 2012

One Piece- I'm Back

   Η Μικρή Ροκ Πριγκίπισσα ξανάρθε! I'm back! And really really happy, everyone!
   Αν και η κολλητή μου λείπει για Πάσχα, προσπαθώ να μην μουτρώνω! Επιπλέον, χάρης ένα από τα πιο διάσημα anime το χαμόγελο μου δεν μπορεί να μικρύνει! Είναι απλός τεράστιο!!!!
   Το One Piece, ένα από τα πιο διάσημα και αγαπημένα anime, μου έχει κλέψει την καρδιά. Μέσα σε μόνο 3 μέρες, όχι μόνο κατάφερα να δω 50 επεισόδια-ούτε εγώ ξέρω πως τα κατάφερα- άλλα έχω ήδη μάθει σχεδόν όλες τις κινήσεις του πρωταγωνιστή και καπετάνιου, Luffy!
  Ακόμα το θυμάμαι, πριν από χρόνια να εμφανίζεται στην ελληνική τηλεόραση με το όνομα Ντρέηκ Και Το Κυνήγι Του Θησαυρού.
  Αυτές οι εποχές ήταν τόσο ωραίες! Αλλά για otaku, όπως αποκαλώ τον εαυτό μου το να βλέπω anime και να περνάω με αυτό το τρόπο καλά ποτέ δεν θα σταματήσουν, ακόμη κι αν φτάσω τα 30. 

 Λοιπόν, ο Luffy ένας 17χρονος νέος, έχει βάλει στόχο της ζωής του να γίνει ο Βασιλιάς των Πειρατών. Μέσα από πολλές τρελές, αστείες, απερίγραπτες, συγκλονιστικές και συγκινητικές καταστάσεις μαζεύει το πλήρωμά του. Τον Zoro, την Nami, τον Ussop και τον Sanji. Ο κάθε ένας έχει τον δικό του στόχο και το δικό του όνειρο, αλλά όλοι μαζί δημιουργούνε την πιο δυνατή και απίθανη ομάδα.
 Το δυναμικό τους πνεύμα, οι μοναδικοί, αλλά τόσο αρμονικοί, χαρακτήρες κάνουν την σειρά αξιοθαύμαστη
  Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη φυσικά. Αυτά ήθελα να σας πω.
  Σας ευχαριστώ όλους, 
 Μικρή Ροκ Πριγκίπισσα 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου