Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Είσαι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί!!!


Όσα ευχαριστώ και να πω δεν είναι αρκετά

   Αυτή την ανάρτηση την αφιερώνω ιδικά στην καλύτερή μου φίλη. Και Μαριλ. Δεν θέλω να σε χάσω. Το αστείο είναι αυτό, ότι στην πρώτη γυμνασίου σε γνώρισα, στην Δευτέρα σε έμαθα και τώρα…. Τώρα είμαστε το κάτι άλλο, όχι κολλητές, ούτε απλές φίλες. Είμαστε οι  SUPER κολλητές φίλες!!! Αχώριστες! Τρελές! Παιδιά! Οι παρατηρήσεις πέφτουν βροχή και εμείς συνεχίζουμε!!! Τόσο απλά!!! Θυμάσαι το  τραγούδι «Grow up»? Ε, ναι! Οι στίχοι μας ταιριάζουν!!! 

« Until the day I die I promise I won't change
so you better give up
I don't wanna be told to grow up
and I don't wanna change 
I just wanna have fun
I don't wanna be told to grow up
and I don't wanna change
so you better give up
cause I'm not gonna change
I don't wanna grow up» 

χεχε…. Είναι και από το αγαπημένο σου anime βίντεο αυτό σωστά? Πως σε ξέρω….!!!!
Προς όλους εσάς, θα ήθελα να σας πω ότι,αν και το να βρεις κάποιον που να τεριάζεις πραγματικά είναι δύσκολο, never give up! NEVER! =) Κάποια μέρα θα βρεθεί εκείνος ο ξεχωριστός φίλος που θα σας κάνει να νιώθετε όλο και πιο πολύ ο εαυτός σας. Όπως τον βρήκα εγώ! Τον ιδανικό φίλο. Ότι και να γίνει δεν θα σε ξεχάσω φιλενάδα…!!! Ότι κι αν συμβεί, ακόμα και μια θάλασσα μακριά εγώ θα εξακολουθώ να λέω «Η Μαριλένα είναι η Καλύτερη μου φίλη!»
Σ’αγαπάω και πότε δεν θα χωρίσουμε, μικρέ παλιό-βρικόλακα μου!!!!!  

Μικρή Ροκ Πριγκίπισσα 
(\_/)
(°.°)
c(”)(”)   




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου