Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

Γεια σας, είμαι η Μικρή Ροκ Πριγκίπισσα!♫ ♪ ılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılı ♪ ♫

Γεια σε όλους! Είμαι η Στέλλα αλλά προτιμώ το μικρή ροκ πριγκίπισσα! Είμαι φαν της ροκ αλλά όχι από τους τύπους οι οποίοι πιστεύουν ότι πρέπει ο καθένας να ακούει μόνο ένα είδος μουσική. Geez.... ποιος το σκέφτηκε αυτό;;;; Προσωπικά το θεωρώ ανοησία. Τι πειράζει αν ένας ροκάς ακούει hip-hop ή techno;;; Ε, λοιπόν εγώ ακούω από όλα και δεν βάζω όρια στους μουσικούς ορίζοντες μου.
Μήπως υπάρχει και μουσικός ρατσισμός;;;!!! Ω! Δεν το αντέχω! Είναι απαίσιο! Υπάρχει κοινωνικός ρατσισμός, φυλετικός ρατσισμός, θρησκευτικός ρατσισμός και άλλα τόσα!!! Μα γιατί χωρίσουμε και τους ανθρώπους που ακούν μια συγκεκριμένη μουσική σε κατηγορίες;;; Δεν λέω, υπάρχουν φυσικά και εξαιρέσεις, αλλά και πάλι, γιατί να υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι;
Τέλος πάντων,  είμαι εδώ για να περάσω καλά! Όχι για να δώσω λύση στα παγκόσμια προβλήματα. Εξάλλου,  είμαι ακόμα ένα παιδί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου